rakan-rakan bloggers

Wednesday, May 21, 2014

Kisah Mamat Poyo II

Hello peeps we meet again ingat tak pasal mamat poyo yang aku citer hari tu..dia buat pasal ag ngan aku konon nye ade barang aku yang aku yang dia simpan kan ..dia mintak address untuk pos kan barang tu..aku pun bagi laaa.. sekali dia ugut nak hantar rombongan meminang la bagai taikk betol.

Agak nye dia ni ade penyakit kencing manis sampai dia tak boleh berfikir dengan waras agak nye..Sekarang ni dia dah ade point lau argue ngan aku macam semalam dia cakap aku busuk dan suruh aku admit aku busuk..giler nak admit aku wangi okay siap pakai perfume miracle by lancome ang glow by j lo my peberet perfume ever!!! Tapiii dia paksa aku admit aku busuk kalau tak dia hantar rombongan meminang weekend ni..giler tak gelabah sebab dia yang aku kenal akan buat ape yang dia cakap..sebelum ni laa sekarang tak tahulah macam mana perangai dia sekarang ni..

dengan keadaan mama aku yang masih sakit hati dapat tahu ex aku si saiful yang beria nak ikat hubungan ktorang lepas raya ni dah kahwin!!.. tak mustahil mama aku akan terima dia tanpa menunggu jawapan dari aku..perhh membayangkan nye pun dah ngeri apetah lagi melalui situasi tu..tak dapat bayang kan dia yang aku sengal-sengalkan, mengom-mengom kan jadi husband aku..ohhh tidaaakkk nightmare ni!!

Owh lupe lak aku nak kenal kan dia serba sedikit..cukup la korang kenal dia dengan nama aril..sebut nama penuh kang bahaya lak malu pulak dia nanti..dia lebih tua dari aku 3 tahun..now dia bekerja sebagai engineer kot..aku pun tak paham carier dia macam mana and aku malas nak paham..tanye banyak kang dia salah anggap pulak..dia ni anak bongsu..yups semestinya anak bongsu yg selalu carik pasal ngan aku..adik beradik dia semua lelaki..tiga orang je pun, dia ni ade suara yang agak sedap laa serak-serak basah gitu..sangat pembersih ye sebab dulu kalau keluar ngan dia..dia akan cek pinggan mangkuk cawan sebelum dia makan..walau ade kerak sikit pun or berminyak jangan harap dia nak mkn..siapp nak muntah yang tak tahan tu..


kadang-kadang meluat gak aku menengok nye tapi nak buat macam mane..dah memang dia sepsis tu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang