rakan-rakan bloggers

Monday, May 19, 2014

iam comming back!!!

assalamualaikum and hello peeps..warghh lame giler cik coffee tinggal kan blog nih. Bukan setakat dah bersawang dah maca rumah tinggalan dah nasib la blog dpt blogger macam aku nih pemalas yang benor. okay now dari aku terus merapu rapan baik aku update sedikit tentang diri aku Miss leya a.k.a cik coffee yang makin comel anggun dan bergaya nih..chewaahhh!!
Setelah setahun leebih berlalu tak banyak sangat perkara pelik yang berlaku, i grown up to be a matured and beautifull women. macam yang pernah aku bagi tahu dalam entry-entry sebelum nih aku adalah seorang pelajar dalam jurusan syariah dan undang-undang. Now guess what?? aku bekerja sebagai legal assistant kat sebuah firma guamam yang agak steady lah  dah nama nya rezeki allah nak bagi. Ade jugak bercadang nak futher study since umur aku masih muda dan belia shangatt nih, tapi mungkin aku just ambik pembelajaran jarak jauh(PJJ) atau pon dikenali sebagai part time study.
Perwatakan aku yang semua orang kenal semestinya agak pendiam pada mula kenal dan akan automatik transform menjadi diri sendiri yang periang kalau aku selesa dengan orang tu.Tapi tidak kat tempat kerja, aku seorang yang pendiam dan agak tegas bercakap jika perlu saje..kenapa??? sebab aku nak kerja lame tak hingin nak terlibat dengan konflik hati dan perasaan ni...jadi professional and act like proffesional!!
thats all update pasal diri aku..mesti korang bosan kan???
moga entry ni mampu membantu anda tidur ngeeeee



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang