rakan-rakan bloggers

Monday, May 19, 2014

Adakah dia orang nya??

hello peeps!! sekarang aku dah gila and gian nak berblogging..ade sesuatu yang aku nak story kan disini..

lately ni ade seorang kawan lame contact aku balik..dia jumpa aku melalui facebook dah lame carik aku katenye and dia try search nama penuh aku kat internet tapi bukan takat facebook segalala medan sosial dia tak jumpa aku..lol kawan! memang lah kau tak kan jumpa sebab aku tak pernah guna nama penuh dalam laman sosial nih untuk keselamatan dan privasi diri mehhh..hampir setiap hari dia mesej aku ntah kenapa tahh..aku ni agak janggal sikit lau dah lame tak sembang nih..dia lak men terjah je..

Lagi satu dia ni agak pelik sikit sebab suka panggil nama penuh aku 
Dia :hey Noraleya Nordin
cik coffee : kau dah kenapa asyik pnggil nama penuh aku??
Dia : kau pernah dengar tak pepatah practice make perfect??
cik coffee: ye pnah..knape??
Dia : aku practice dari sekarang..nanti takde lah tergagap time akad nikah!
cik coffee : ekelehhh poyo la mamat ni!!!

hahaha memang poyo pun..gadis normal akan blushing time tu..tapi aku tak blushing apetah lagi blusher! takde feel mehh len lah org yang aku suka ckp mcm tu kan..maunye terbang melayang2 ke angkasa ngeh3
seriously mamat ni aku letak dalam friendzone.. aku ni pun takde lah cantik dah la tembam yang ade cume kecomelan semulajadi hehehe bukan nye nak memilih, tapi aku mmg anggap dia kawan kot.tak reti aku nak fefeeling2 ngan dia..pernah satu hari tu dia tacing ngan aku..

Dia: leya aku suke kau, ko suke aku tak??
aku: without hesitation..TAK
dia : alaaa kenape tak :(
aku: kau tak tanye pun aku cintakan kau ke tak..
dia: ish kau ni berterus terang sgt laa..do u love me??
aku: still No!! hahahahaha

lepas tu berminggu-minggu dia tak contact aku..niat aku nak gurau je and aku pun fikir dia bergurau thats why lah aku buat macam tu..tapi kepada dia yang ku anggap kawan tolong lah mengerti yang perasaan tu tak boleh dipaksa..andai betul kau orang yang aku tunggu selama ni insyaallah allah akan tunjuk kan jalannya.aku pun doa kan hati aku terbuka utk kau..dari aku mengharapkan org yg tak pernah pandang aku..hmmm
keep calm and stay on ur friendzone ngeeee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang