rakan-rakan bloggers

Thursday, February 16, 2012

K-pop Star Collection



Hellow, Hellow, Hellow..hari ni aku happy sangat sebab aku dah jumpe mp3 cute yang dicari-cari. punca nye adalah hasil dari sifat cemburuku apabila melihat teman-teman ku iaitu si Ainatul Zuhrah, Nur Syahirah Dan Nurul Afiqah masing-masing mempunyai mp3..dan begitu asyik mendengar mp3-mp3 mereka..lalu aku pun berasa terpanggil untuk memiliki mp3 seperti mereka..kebetulan pulak tgh aku berjalan-jalan di kedai online facebook..aku terjumpa 1 kedai ni Korean Stuffs memang style laa..antara item-item yg buat mata aku Bling-bling!!


 Cotton Candy Mp3 Huwaaa Sangat Cute!!!!
Yang ni Harga die RM70.00

 Mmg Style..TVXQ LED WATCH
Big bang, Super junior, 2NE1 pon ade 
Tengok la sendiri kat Online shop ni yer
Harga die RM30.00 jer Murah kan??


 Whoaa!!! Korean Star Led Mouse!!!
sebagai ELF ak pilih yang ni..
Harga die RM38.00



Owh aku tak mampu setia 
kerana merah ialah favourite ku
Dong Bang Shin Ki!!!!

Itu lah antara item-item yang mampu mengeluar kan tanda $$ kat mata aku ($_$) kalau korang lawat online shop ni maybe lagi banyak $$$ yang muncul kt mata korang..selamat berbelanja!!!

P/s:korek-korek tabung tengok ade duit lebih tak hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang