rakan-rakan bloggers

Thursday, February 9, 2012

What you give ,you get back

dah lame aku mnyepi..sorry my baby blog..ak abaikan kau..eh2 lpe lak nk bg salam..assalamualaikum..hmm tarik nafas dalam2 n lepas...hah tenang sket ati aku ni..sejak 2 mnjak ni bnyak lak komplen dr org kat sekeliling aku..ak da lain laa,x active r,da slow r..pndiam r...

adess mse ak active dlu mcm2 lak dorang ckp..boyish r suh jd lmbut r bnyak ckp r..bile ak da jd mcm ni dorang x nk trime lak..masing2 persoalkan perubahan aku..npe ak jd pndiam??npe ak da slow??bkn ke ni yg korang nak..apsal persoalkan ag??ak da ckup pnat nk puaskan ati korang..smpaikan skrg ni ak ase mcm ak da x wujud..ak da x knl sape diri aku..makin lme ase mkin disappear..

korang terima laa leya yg korang create skrg ni..aku leya yg korang create..leya yg ikut ape yg korang nk..ak da letih ngan sume ni..bg ak ruang utk ak bernafas..bwat laa ape yg korang nk bwat kat aku skrg..fitnah laa selagi terdaya..rampaslaa org yg kat sekeliling aku..bile korang da puas..tlg biar kan aku sorang2 bg ak space utk diri aku..walaupun dunia ni kejam..tp aku tau alah tu maha adil..bg laa aku rase kebahagian tu walaupun sikit..

ape yg korang dpt lau fitnah aku??igt,setiap ape yg kite bwat..akn dibalas balik...cme cpt or lmbt je..tnggu lah hari korang t..korang akn ase lebih teruk dr ape yg korang bwat kat aku..ak sabar je tunggu..ingat what u give..u get back..

 Yg penting aku bahagia

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miss Nuffnang

There was an error in this gadget