rakan-rakan bloggers

Thursday, February 9, 2012

Balasan AmalanYang Tak ikhlas

Salam mesra-mesra semua!! seperti yang semua tahu aku ni seorang blogger yang pemalas dan aku sangat malas nak update blog aku ni..tp disebabkan member aku si syera ni dah merayu-rayu suruh aku publish kan cerita ni..aku pun dgn berbesar hati nak cerita kat korang semua..

"PERHATIAN kepada semua mahasiswi anda diminta untuk menghadirkan diri di dataran siswi untuk solat hajat perdana,kehadiran adalah di wajibkan "

Disebabkan pengumuman akak tudung labuh yg menjerit-jerit suruh semua siswi turun..jadi aku pun dengan terpaksa rela pun turunlah dataran kat bawah ni..dengan bertelekung litupnye dengar ustaz Misbah bg ceramah..
tgh aku khusyuk-khusyuk dengar ceramah ( actually bnyak sembang ngan ayna,fiqa and syeira) tibe-tibe datang sekor kucing jantan yg tak bermoral dengan selamber nye die angkat kaki die sebelah and dalam kiraan 1...2...3..mencurah-curah air ke ladang gandum (ala-ala iklan koko krunch)

  sesedap rase je die pancut kat aku..student-student lain ape lagi..
"akak-akak!! kucing!! kucing kencing!!"

Ciss!!bedebah punye kucing!! belum sempat ak piat telinge kucing tu..die dah lari terkedek2 dengan cat walk nye..kurang asam!! jd nye x dpt lah aku menunaikan amal aku yg terpaksa rela tadi..

p/s:Lain kali buat sesuatu tu..ikhlas-ikhlas kan lah diri tu dulu..

Ni betul-betul marah ni






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang