rakan-rakan bloggers

Thursday, February 9, 2012

Belajar edit gambar dengan pixlr



Salam semua hari ni  aku nak kongsi sedikit kegembiraan aku..iaitu aku dah berjaya edit picture kat internet ni..korek punya korek, gali punya gali..kambus punya kambus lastly aku terjumpe laman web ni..

name die pixlr mungkin dah ramai taw pasal web ni..tetapi mungkin juga ada kebarangkalian makhluk-makhluk yang lambat loading macam aku ni masih wujud dalam bumi malaysia ni..

First of all korang klik dulu kat link ni Pixlr then bukak-bukak je korang akan nampak web yang gelap semacam ade 3 tab browse,open url,webcam..

Terpulang kat korang nak pilih mana 1. kalau aku, aku ambik browse sbb aku gunakan gambar kat laptop aku je..then dalam tu banyak aplikasi yang menarik yang mana budak tadika pun reti explore sendiri. 

untuk sape-sape yang dah berjaya edit picture dekat pixlr ni korang boleh la try edit picture dekat laman sesawang yang lain Laman yang bersawang lain

 


p/s: malu bertanya sesat jalan..jadi jgn berjalan-jalan yer

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang