rakan-rakan bloggers

Thursday, February 9, 2012

Perpisahan Untuk Keredhaan Allah

Salam semua..ni entry kedua aku dalam tahun ni..memang nampak agak melampau kerana orang lain dah bertimbun-timbun entry baru dan aku masih lagi crawling mencari idea yang perlu aku kongsi dengan reader..ade readers ke? hanya mereka-mereka yang tahu..

By the way tirai 2011 aku ditutup dengan kisah cinta bersegi-segi terlalu banyak seginya sampaikan aku pun dah tak tahu berapa per segi kah cinta itu hehehe..metafora betul lah ayat aku nih..kepada Aizam Mohd yusof maaf kan aku sebab ambil keputusan untuk tinggal kan kamu, bukan kerana aku telah menjumpai kekasih yang lebih handsome,mantap dan bergaya dari kamu..tetapi kerana kekasih yang tiada tandingnya di muka bumi ini..tuhanku yang maha SATU..

aku pasti setiap wanita semestinya inginkan pemimpin yang boleh melindunginya..bukannya keadaan yang reverse yang mana dia perlu membimbing imamnya.dan itu juga lah yang berlaku pada aku..jika aku rasa aku dah tak boleh nak beri kebaikan dalam hidup seseorang tu..melangkah pergi dari hidupnya adalah keputusan yang sangat briliant!! nak buwat camne kan dah kite memang tidak boleh meninggal kan kebaikan..kebaikan itu ditendang-tendang..jadi sebelum kene terajang baik angkat kaki dan ca alif but = CABUT

p/s: kta perlu jadi seperti pari-pari mutiara yg mana jika dia hinggap dalam kehidupan seseorang dia                meninggalkan kebaikan.

ala-ala tomey nye pari-pari ni

 ~Senyum tak perlu kata apa-apa senyum~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang