rakan-rakan bloggers

Friday, January 15, 2010

secebis kenangan


kalau aku tahu ni kali terakhir ak smbut raya ngan ko
ak sti x lps kan pluang braye ngan korang
syg nye aku x de..




ensem kwn aku nih..
semoga ko bahagia kat alam sne..



salam...da lme aku x update blog nih...mcm2 yg blaku dlm tempoh nih..huhu lately ni..aku asyik teringat kat arwah najib...sayu je hati aku nih..smlm aku mimpi die..aku tgh duduk tpi tasik smbil nangis...aku sedih sbb ijam buat aku mcm hell...tibe2 ade org pegang bahu aku...aku nmpak ajib senyum kat aku...dr pndanga mata die..aku tau die ckp kat aku...jgn sedih leya..kalau laa arwah msih hidup..mesti best gelagat die slalu wat aku tersenyum.x de istilah sedih untuk kwn2 die..kwn ajib sti hepy,die x pnah lokek utk tlg kwn..smpaikan saat2 akhir hidup die pon die stil lagi tlg kwn die..spe yg dpt trime khilangan kwn mcm tu secara mndadak..die pergi skelip mata je,tnpa smpat aku bg tau yg aku syg sgt kat die..apa yg smpat aku tatap ialah sekujur tubuh yg berselirat dgn wayar..aku just smpat ckp.."ajib bngunlah,ko kte nk kumpul kan sume kwn2..tp ktorang x nk bkumpul kat sni..."tp ajib diam je..cme ak nmpak air mata die...x lme tu aku balik dr hospital.tbe2 mail bg tau..ajib tgh tenat,otak die da mati..tp jantug die still brfungsi..aku tau da x de harapan mse tu..tp aku still lagi brharap..yg ajib akn bngun dn tersenyum ag...lela ngan ayu da nangis...tbe2 aku tringat pesan ajib.."leya ko lau jd pmpuan,biar jd mcm durian tau..jgn mcm kedondong..durian tu luar nye bduri..dlm nye sedap n manis..kdondong tu luar nye cantik,tp msm n bduri...tbe2 mail call ag..."leya..ajib leya..ajib da x de.ajib da tgl kan kite.." ya allah..time tu aku rse lemah lutut aku.lela da mraung..ayu da mnangis.tp aku,ak x tau pe yg aku rse..smpai kan ajib da dkapan kan n dmasuk kan ke liang lahat pon aku msih mngharapkan kmatian die adlh 1 ksilapan..ajib..semoga ko damai disana..insyaallah lau amal kte baik..kte akn bjumpa dtempat yg sme..ak jnji ak x kan bersedih2 lg sbb ko..sb ko laa knangan yg terindah dlm hidup ktorang kwn2 ko...







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang