rakan-rakan bloggers

Friday, January 15, 2010

kecaman untuk kaum adam!!!


aku pelik ngan kaum lelaki ni....ape meaning pompuan dlm hidup dorang r...kdg2 aku rse dorang letak darjat pmpuan ni bwh tapak kaki dorang je...untok dorang pijak2...pmpuan ni just di anggap sebagai pemuas nafsu n hamba seks je...seolah2 pmpuan ni langsung x berharga..mcm bola...yang mana blm dpt kejar..bile da dpt tendang mcm tu je....aku bkn nye x open minded..tp lau da mlucah tu ak mmg r x leh trime..yg nk dok tnye soalan dlm2 org wat pe...da kalau ko ade bini nti ko tnye laa puas2 da halal bg ko..bidang yg ak ambik,brtentangan ngan cara korang..nak wat camne...ye ak close minded..x up to date..budak kampung sbb x leh gurau mcm tu..aku still lg ade ,maruah..aku bkn pelacur..aku still lg ade harge diri..aku da cube sdaye upaya aku supaya x benci kan kaum lelaki nih..sbb aku tau 1 hari nanti kaum ni laa yg akn jd pmimpin aku..tp selagi aku cbe..lagi bnyak lak hal2 yg blaku..ak da x mampu mcm ni beb..lantak korang laa nk kte ak x de nafsu kat laki ke aku ni less ke..aku da pduli..dsebab kan kaum korang gak laa ak jd bnci ngan sumenye...bkn sikit2 kaum korang sakit kan aku..da main2 kan aku..pastu hina aku lak..kesabaran org de batas nye..aku bukan nye patung yg x de prasaan..aku bkn nye badut untuk korang gelak2 kan..dan aku x kan biar kan maruah aku dperkotak katik kan..tlg laa bg aku sikit ruang utk ak bnafas dgn tenang..ak x mntak pon ape2 duit,kereta,harta..aku x mntak sume tu..yg aku nk cme sdikit ktenangan dan brhentilah drpd mnyakiti aku..kdg2 aku terfikir..npe laa tuhan kurnia kan hati aku ni lmbut sgt...ape org wat..aku diam kan je..aku pendam je...lastly yg sakit nye ak sndri...kdg2 aku rase mcm org bodoh lak..btol laa ape yg ammar ckp..ak terlalu mnjaga hati org..smpaikan hati aku sendiri aku lpe kan...x pe laa ammar..walaupon ko laki..tp ko tergolong dlm kawan2 aku..antara org yg aku syg...ak x msuk kan korang dlm list aku..nth r..marah aku ni skejap je...ntah2 abis je post blog nih..aku terus ok..
ntah r..tp..please laa jgn wat aku hilang respect ngan kaum korang..please

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang