rakan-rakan bloggers

Monday, January 18, 2010

aku tetap aku!!!



hmm sejak ade mse free nih rajin lak aku update blog aku nih...hmm nk wat camne..hanya di blog ni laa aku meluah kan segala2 nya..tension,masaalah..dengan blogging.sume tu bleh di release kan..
hari ni aku nak ckp pasal sesuatu yg aku x pasti kesahihannye..ramai yg kate aku dah berubah..aku dah x mcm dulu ag..maaf kan aku kwn2..aku x sedar langsung perubahan aku nih..aku sendiri tak tau ape beza aku yg dlu dan aku yg skarang...ye 1 je yg aku dapat rse..hati aku ni seolah2 dah kering,keras dan seolah2 x de prasaan dah..pedulikan je lau org sakit kan aku ke..org heppy kan aku ke..sume tu da x bermakne bg aku..tercuit pulak hati nih bila ade sorang kwn mngadu.."leya ko da brubah laa,sape yg buat ko jd mcm nih??" jawapan nye..ntah laa aku rse aku ok je sme je..x de yg brubah laa..mybe aku terbawak2 masaalah aku..smpaikan dgn mber pon aku jd mcm tu...korang igt.senang ke nak senyum dlm sedih..ketawa dlm menangis..sume tu sukar bg aku..tp jgn risau..kegembiraan korang ttp 1 keutamaan bg aku..bile aku tanye aku "aku yg dlu mcm ne??yg skrg mcm ne??"jawapan yg die bg agak menggeletek hati aku..uhuhuhu"leya yg dlu manje dan serang pmbuat kopi yg manis,leya yg skrang kasar,x manje mcm dlu.aku rydu nk mnje2 ngan ko leya."hahaha mne dtg manje nye oii..hmm ntah laa aku pon x tau..mne g leya yg korang knl dlu..alahaiii sedih nye bile kwn aku yg ckp mcm tu.ade gak org yg alert psl aku...thanks sgt2 kat korang sb jd kwn aku...aku mntak maaf sgt.dsebabkan seseorang..aku tlh menghukum korang sume..ntah laa aku sndri pon rse mcm x knl je ngan dri sndri...tp x pe..aku akn bangun dri kejatuhan aku..n aku akn jd leya yg dlu..aku akn carik dri aku balik..aku lpe yg aku masih ade kwn2 yg baik disisi aku...kwn2 yg sentiasa menyokong aku..slalu bg smangat kat aku..korang tau tak..aku bersyukur sgt dpertemukan ngan korang..lastly thanks maaf skali lgi...

leya farikha
mood sedey

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang