rakan-rakan bloggers

Friday, January 15, 2010

kepoyoan mnyambut bezday

teringin lak nk citer knangan aku dok smbut bezday bezfwen aku si munirah azmi..hhaha mmg kami prank die bis r..mlm bezday die ak wat x tau je...pastu nye sok ktorang g kuar mines..jln2 celeb kat sne mls g jauh2 pnat..aku ngan seha mg kikis wet die abis2..hahaha mle 2 tman die g bli kasut,mak aih ak paling x ske tman org g bli kasut..lau baju tu ok lg tp lau kasut mg ak x leh.aku da wat mke ketat daa mne x nyer nk dkt 5 kdai kasut ktorang msuk..1 pon die x kenan,adess aku da x tntu arah da nih.da laa pkai heel.cabok btol laa ak duduk je.tp nk wat camne dlm bnyak2 org..org yg salu bg pndangan bernas tu aku laaa.da dpt pair of shoes tu..

Kami g jadi artis x bertauliah la.. Lepas gian, lepas tension.. Box 1st, 10 lagu.. Dasyat tul. aku nyanyi lagu matahari, teruskanlah. aku syok sungguh ngan lagu Agnes Monica. Aku pun x taw npe. Feeling aku nyanyi.Seha plak nyanyi lagu De Laila ngan Cinta Untuk Syakila. pmpuan ni minat sungguh lagu yg kena 'tarik' giler2 smpai pcah mic.bezday pilih girl lak pilih lagu Saleem, Bukanku Tak Sudi ngan My Heart Will Go on. Dua2 lagu slow beb .. pastu aku ngan mun dok bduet lak..lgu ceritera cinta. Lastly kali jadi vokal trio.. dok nyanyi Hampa Hatiku..yg jd rapers sape ag lau bkn mama seha..hahaha..aku lak dok ambik part dangdut.sje je nk test kegedikan aku nih hehehe..

tp de lak bnda yg m'malukan blaku..time tgh nyanyi lagu richard marx..lagu tu stuck..adess tpakse laa mun g pgl technition..aku ngan seh dok bongek2 nyanyi tanpa lagu..haha da gian nk karok...skali aku g dangdut..ak sendiri seram dgr sore aku tuh..ngeee...tbe2 tanpa ak sedar ade 1 mamat ni da tpacak kat pintu...adess bapak pnyer malu laa x terkata ak dbwat nyer...terus tersengih2 ak tahan malu..ades malu siot....die just snyum je...lau toreh mke aku time tu da x bdarah kot hahaha...otomatik ak jd pmpuan plg sopan hahhaa..da termalu katakan...

lpas je mamat tu blaa.pe lg smbung r nyanyi..aku da lme x wat hobi aku nih..mse ngan ex aku dlu..salu gak msuk karok..da abis 10 lagu nak bla la dari box. Tetibe si Seha plak wat hal... "Woi, aku x puas agi aa. Tambah lagu jom... Aku support." (Walawpun tadi skrin jammed.., tetap tidak mematahkan semangat anak2 seni meneruskan karier part-time mereka. Kah3) Ah.. Sudah. Penyakit dia datang dah. Hahaha. Apa g, jommm..... Okey aa... 3 lagu.Takat sorang satu lagu. Apa sangat. Tgk2 dia mintak 6 lagu. bongek sungguh minah ni. So, 2 lagu la sorang sbg ending.. aku booking lagu Pretty Boy ngan Mungkinkah. (dua2 lagu ada maksud tersirat...). mun mcm biase r ngan lagu inggeris die..lagu bsb ngan axl's syiot tol minah nih.... Cinta dan Air Mata & Cinta Dewi Kamala menjadi pertaruhan artis Siti Naseha a.k.a Seha. Hehe. Pecah gegendang telinga aku ngan mun dengar dia nyanyi.

da abis 6 lagu.ktorang g mencekik..hahaha lapo rpe nye peyot nih..sape ag yg dok blanje lu bkn cik mun..hahaa buli abes r.pas mamam aku kecek mun suh bli big aple donut..my favourite tu..
sib baik mun nk bli kan hehehe...x de balak pon x pe..doran ni ckup wat aku hepy...saaaayaaang korang....


ni tym tggu cruise. x bleyh blah buh nama cruise.. padahai bot besa ja. dan lagi dok makanpisang ngan cempedak. tengah agak2 lapar tu mmg la sedap...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang