rakan-rakan bloggers

Thursday, January 21, 2010

pengkhianatan




Hari nih aku nak citer pasal sorang mmber aku nih nme die nazirah atau ak lg mesra pgl die ira..ira ni mg cun tp aku bkn nk citer pasal kecantikan die..tp pasal kebodohan bf die..ira nih da laa educated,cun,baik.tp balak die layan die mcm sampah je!!!aku tak tau laa mne balak die letak otak tu...kat lutut agaknye..laki2 lain dok ngorat2 awek die.rebut2 awek die.die bley layan awek die mcm tu..ish mmg bongek.nak harap kan muke mmg si wan tu x de rupa..ira bley dapat better dr die..trp aku x paham knapa ira tu sayang sgt kat die.x pnh lg dlm hidup aku spanjang ak de pngalaman bercouple..bf aku maki2 aku..blm pernah lg..dayus btol laki yg maki2 pmpuan nih..sedangkan belum kawen da maki2 ape tah lg da kawen..agak2 nye kaki tgn skali naik..aku benci tol golongan laki yg mcm nih..sib baik laa ira tu smpat realize yg bf die tu mm laki x gune..da kebas duit ira beribu2 pastu senyap je..org cal x mo jwb..msg x mo bls.bkn nye sekejap dorang knl..2 tahun..mcm x caye lak si wan tu just nak kan duit jew...mmg bongek..ketahui lah wahai laki2 sume..pmpuan nih x mo harta,kereta,kmewahan.sume x tu penting yg pmpuan nk kat seorang bf hanya lah bf die saje..dpt luang kan mse..dlm sehari tu wlu pon sekejap luangkan laa mse sket..ni tak..bie tnye npe lmbt reply??ko bleh sabar tak??reti sabar tak?? itu yg di jawab nye..sib baik laa bkn bf aku..lau bf aku wat camtu.sayonara laa jwb nye.x de mkne nye ak nk tunggu ag eh.hmm sib baik laa ex si ira ni still lg setia tungu die..hm ira..aku ase kan die la yg patot ko syg,bkn nye wan keparat yg tau kikis ko tu jew..nasib kite same ira.mncintai org yg salah.cme bezanye..aku cpt realize n lps kan die dr idup aku..syg tu mmg syg..tp ape gne nye tunggu lau mkin lme ko yg mkin sakit...da terang lagi bersuluh...hmm ira!! ko pon bleh buat mcm yg aku bwat..chaiyooo!!!!pasni jadi heart breaker lak muahahahhaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang