rakan-rakan bloggers

Thursday, January 21, 2010

ciri2 wanita idaman

tgh duduk2 smbil mam marshmallow..teringat lak kat ape yg mmber ak post kat blog die..aku post blek ni pon sbb nk jawab borang kaji selidik die jew..hhihih jgn marah ek munie..lab u...

Menawan Hati Jejaka

Kosmo! 15/1/2010 bersamaan hari Jumaat lepas (dalam bahagian pesona) membincangkan topik niyh. Aku rasa isu ni dah lapuk... Tapi still panas sampai hari ni. Heheh. Ada 8 ciri yang menjadi favourite sang arjuna ke atas bakal suri hidup depa.

Ladies.., check it out!!

Memahami
Sikap ini membuatkan lelaki rasa dihargai dan diterima seadanya.

Menghargai

Wanita yang menghargai lelaki adalah wanita idaman lelaki sebab penghargaan kalian membuat lelaki berasa bangga.

Menjaga penampilan
Sentiasa kelihatan cantik, kemas, bersih serta menarik.

Pandai berbicara

Lelaki tertarik pada wanita yang pandai berkomunikasi. Walaupun topik kegemaran lelaki berbeza dengan wanita, mereka pandai untuk mengimbangkan diri.

Bersikap keanak-anakan
Wanita yang ceria menimbulkan keghairahan dan naluri kebapaan terhadap lelaki.

Pandai bergaul dan menyesuaikan diri

Memperoleh nilai lebih di mata lelaki.

Menghormati diri sendiri

Tidak membiarkan lelaki memperlakukan dirinya sesuka hati.

Simpati dan prihatin
Kebaikan yang wajar dan spontan mencerminkan hati yang mulia.


nota blogger:

aku x la ambik sejibik2 dekat lam paper kosmo! tu. kang depa saman aku mampuih.. hehe. ada yang aku olah pakai ayat sdn. bhd. hampa paham kan..??


-----------------------------------------------

Lepas aku baca semua tu.., aku pun try la survey diri aku.. Eiysh... Macam susah plak aku nak jawab. Mwahaha. Aku kan boyish sket. Hehe. Betul x? Haha. Ida, Nan, Mahan, Qilah, Seha, ngan Alia ada jawapannya..
j/p:ko mmg boyish munie..aku pon sme tp stil ade kperempuanan ag..

BORANG SURVEY DIRI

Nama : kwn tuan pnye blog
Umur : Baru nk mncecah angka 2
No. Tel. Bimbit : 013-2345678


SOALAN :
ANDA ADALAH RESPONDEN KAMI. SILA NYATAKAN KOMEN BERDASARKAN 8 CIRI TERSEBUT.


Memahami-
memahami tu mmg penting,lau bf x msg bab x de kdt tu faham2 je laaa..tp lau bf kuar ngan pmpuan len..nak paham ape ag tuh..angkat kaki trus r..

Menghargai-
Mesti la aku hargai org yg aku syg..hanya die je tau betapa aku menghargai die...x de istilah main2 dlm hidup aku..

Menjaga penampilan-
Kadang2 aku rasa aku selebet. Hehehe aku ni ske dress up simple je sume yg aku wat nih demi mama aku..mama ckp..da laa ade sorang je ank pmpuan.tlg laa leya.bg laa mama rse mcm mama de ank pmpuan..so,sejak dr tu ak mle laa wat transformasi..kurangkan sket boyish.munie?bile a??

Pandai berbicara-
bergantung pd keadaan..kdg2 tu manje2 gak r ngan die.tp dlm manje tu terselit ketegasan...suara aku nih x leh dmain2 kan ti len yg jd..hik3...x caya tanye laa roommate aku 2 org tu..lau aku jd seducer mcm ne...

Bersikap keanak-anakanakan
aku just bersikap mcm nih kat org yg tertentu saje..hehehe..malu nk jd keanak-anakan dpn org..
dah besar pnjang nk jd budak2 ag ke...

Pandai bergaul dan menyesuaikan diri-
Worst. Aku ambik masa yang lama nak sesuaikan diri dengan orang. & aku seorang yang susah nak caya kat orang tapi lau korang ckp..aku wat2 caye laaaa

Menghormati diri sendiri-
Of course!! Jangan sesuka hati nak pegang aku ok?? Memang aku lempang.. maruah u mahkota aku.pride is everything 4 me!! hanya org yg berhak je bleh..sebab tu je harta yg aku ade..lau maruah aku da x de..ape gne aku hidup ag...

Simpati dan prihatin-
Cdeyhnya kalaw tengok budak2 sakit. Dah la kecik, nk gtaw x reti nk g tau. Last kali merengek ja kat mak ayah . Kesian..


-BORANG SURVEY TAMAT-


Lalu aku menekan butang send.

2 days later...


KOMEN MENYELURUH:

Anda bukan kategori idaman lelaki. (mwahaha). Anda kasar. Cara cakap anda pun tah hape2. Anda seorang yang lasak dan tidak lemah lembut. dah aku mmg x reti kontrol hipokrit nme nye lau bpura2..jd lah dri anda sendiri..sikap anda ini membuat kan wen sukar untuk jatuh hati pd anda..hehehhee




apa punya komen daa..

p/s: sapa dah lengkap ciri2 di atas aku sarankan hampa kawen ja

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang