rakan-rakan bloggers

Tuesday, October 6, 2009

SI JELITA VS SI JELIK




Sedang aku sibuk2 membuat laporan dan daftar kes..aku sempat mencuri mase utk buka internet...skali aku terbuka 1 tajuk yg menarik..si jelita vs si jelik...seakan ada magnet yg menyuruh aku mmbaca apa yg tertulis di laman web tu...ohh ini rupanye isi kandungan nye..mmg menarik...disamping isi kandungan nye yg agak melucukan..terselit gak sedikit nasihat yg bleh djadikan tauladan...
ni lah serba sedikit apa yg trdapat kat laman web tu..



SI JELITA VS SI JELIK


kalau si jelita buat jahat
....
lelaki akan kata:mesti ada krisis dalaman, kesiannye...

kalau si jelik buat jahat
lelaki akan ckp:dah la muka x lawa,perangai pun same gak!


Kalau si jelita pendiam
lelaki akan kata:wow!ciri2 wanita idaman,pemalu maknanye...

kalau si jelik pendiam...
lelaki akn ckp:x reti berkomunikasi langsung,mcm sombong pun ade!!


kalau si jelita menolong seorang lelaki...
lelaki akn kata:inilah heroin sejati!!

kalau si jelik menolong seorang lelaki...
lelaki akn ckp:ala..taktik nak mengurat la tu...

Kalau si jelita dapat lelaki kacak sebagai kekasih...
lelaki akn kata:mmg padan,bagai pinang di belah dua...

kalau si jelik dapat lelaki kacak sbg kekasih...
lelaki akan ckp:iee x padan langsung!!,kene bomoh agaknye!..


kalau si jelita ditinggalkan kekasih...
lelaki akn kata:buta ape mamat tu..dpt awek cun pun lepaskan..
meh la kasi kat aku..

kalau si jelik ditinggalkan kekasih...
lelaki akn ckp:patut la kne reject,x mnepati piawaian langsung!!

kalau si jelita masak...
lelaki akn kata:dah la lawa,pandai masak lak tu...

kalau si jelik masak...
lelaki akn ckp:hmm..entah sedap ke tak...

aku pun x paham kenape org menilai kecantikan paras rupa...bkn nye hati...kecantikan itu akan berlalu seiring dgn usia..ttp kecantikan hati itu akn brkekalan slg ia tidak tercemar..bagi aku kecantikan atau kekacakan seseorang tu terletak pada hati nye...cantik hatinye..maka cantiklah rupa nye...ape2 pun renung2 kan lah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miss Nuffnang

There was an error in this gadget