rakan-rakan bloggers

Monday, October 5, 2009

my happy family



Ni laa family besar aku..time2 raya mcm ni..

aku adlh org yang paling masyuk..sbb dpt banyak wet raya
sbb uncle2 aku sume loaded2..
untung tak aku..hik3
tp stiap kali raya yg aku x ske nye..sesi melayan prasaan
pagi2 raya..aduh..nak mtk maaf tu x kisah laa..
jgn la wat drama nanges2..
x pasal2 aku pun meleleh skali..huwaaa
mama n abah
ampunkan anaknda..







gambar ni di ambik mse tahun 2008..

dari belakang kanan skali tu..
mama kesayangan aku..sblh mama tu..aku la
pastu sebelah aku shah cousin yg sengal..
sblh shah lak dwan iaitu adik bujang aku..
yang kat depan tu sedara mara n adik2 aku serta mem bsr
kat tgh2 tu nenek tercinta
luv u all mmmmuuaaahh!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang