rakan-rakan bloggers

Monday, October 5, 2009

kasih ibu vs terharu



suatu hari..sewaktu aku baru balik adri kerja..chewah!!..
mmg penat gler..aku terus meluru masuk ke dapur..
biasenye mase2 mcm ni mama ade kat dapur or ruang tamu..
mana mama nih..aku pun try ke bilik k.long..
owh rupanya mama kat sni..

tgh sibuk menyiapkan barang hantaran utk majlis tunang k.long..
aku yng kepenatan trus baring sebelah mama..
mase tu aku ckp ngan mama yang aku ase pening sgt..
sbb ak da langgar pantang larang maigrin aku..
iaitu memakan coklat.mmg pening nak maut laa..
akupejamkan mata..
tiba2 aku terasa ade sesuatu bermain2 kat kepala aku..
aku buka mata aku...rupanya mama tgh picit kepala aku..
ya allah terharunya..
aku pun memejamkan mata menikmati sentuhan keibuan mama...
thanks mama..i love u soo much...
terasa hilang segala kepenatan n kesengalan badan aku...
hilang segala beban kerja yg menggunung kat otak aku nih...
sesungguhnya aku amat bertuah dkurniakan seorang insan yang bernama mama...
i love u soooo much....much10000x..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miss Nuffnang

There was an error in this gadget