rakan-rakan bloggers

Wednesday, April 7, 2010

menangislah wahai hati..

ohaiyo gozaimasu
t'awal lak ak bangun pagi ni..alhamdulillah allah masih benarkan aku idup dan menghirup udara nya..wahh ak nk citer something nih pernah tak korang rase nk nangis n sedih sgt..tp korang x tau nape korang nangis smpai tersedu2 betapa sedihnye hati korang sebak,resah,risau..tp korang still ag tertanya2 kenapa ak mnangis kenapa??kenapa??tanpa sebab??
itu lah yg terjadi kat aku..ak gurau2 ngan mama ak ckp"mama klopak mata leya bgerak2 laaa nape eh??"pastu mama juz kate sediakan hati leya..leya bakal besedih tu..ak juz diam yelaaa sape nk caye..n than jumaat mlm tu tetibe ak ase sebak yg teramat sgt..uih nape nih??air mata ni jatuh mmg x bleh dtahan2 ag...smpai tersedu2 ak mnangis seolah2 ak dlm kesedihan yg teramat sgt..mse mmber ak mninggal pon ak x mcm nih..1st time ak nangis teruk camni..puas aku fikir kenapa bleh jd camni..
and lastly ak buat kesimpulan..selama ni aku selalu happy smpai ak lpe bhw dunia ni berputar kdg2 kite akn merasa sedih selama ni ak asyik ketawa je smpaikan ak lpe yg ak sedang ketawa..tp mungkin org lain tgh bersedih..dan semalam sekali lg keaadaan mcm ni jd kat aku woii npe ak nangis nih..ak try gelak2 tp mcm org giler lak ak ase..hahahha ak try carik citer sedih or lagu sedih supaya sume rase sedih tu ilang ngan cepat..
lastly ak tertidur bngun pg2 ak ase tenang sgt yups mungkin slame ni hati ak mnangis tp ak x dpt realize yg hati ni sedang bersedih..
pelik kan??kalau roomate aku si munie ngan seha nmpak ni sti die kate ak tgh meroyan..tips nye bile camni terjadi kat korang jgn laa nk ego smpan air mata korang tu..menangislah nangislah sepuas2 nye sbb hati korang tgh menangis...jgn lah ego ngan dri sendri sebab sikap ego ni akn makan diri sendiri..mcm aku sbb aku ego ak ilang org yg ak syg..jgn lah jd mcm aku eh..berilah peluang utk diri korang bahagia...okay selesailah kuliah pagi bersama leya farikha..renung2kan dan selamat beramal..keep it real

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang