rakan-rakan bloggers

Thursday, April 22, 2010

i'm matured now












Anda dilahirkan pada 16 April 1990, Isnin.



Wanita ini bersikap jujur, tidak mudah menggelabah atau panik, berhati-hati, tidak mudah mengalah serta pandai menjaga diri dan pergaulan. Ramai teman lelaki dan wanita yang menyukainya. Dia juga mudah memberi pertolongan, cergas, berusaha kuat, teliti dan pandai menguruskan kewangannya.

Namun, jika marah berapi-api dan menakutkan, jarang mahu mengaku kalah dalam pertengkaran. Dalam percintaan pula, dia mencurahkan kesetiaan tidak berbelah bagi dan sedia berkorban. Seksualnya kurang membara melainkan pasangannya bijak mengolah keindahan mengenainya


wahaaa skarang ni leya farikha da masuk umo 20 thn..alhamdulillah allah bg ksempatan kat aku utk menghirup udara miliknya smpai sekarang ..bnyak
yg ak kne improve skarang ni ak da makin dewasa ak da x leh beperangai mcm
budak2 ag..lagi 1 yg btol2 ak kne ubah prangai ak yg cpat mlenting nih haish
bkn nye ak x mo ubah tp ade je yg nk bwk ak kat prangai lame ak tu..mmg siak r
kan ak da jnji daa x mo kuarkan bhs kasar2 kesat2 nk jd ank pmpuan yg terbaik utk mama..tp nape ade je penghalang nye..tlg laaa tlg laaa aku..kadang2 ak rase mcm ak ni hina lak terlalu hina kat mata dorang tu..mmg r korang tngok ak hepy ak gelak2 tp deep inside dlm hati nih korang x tau..ak pressure ak tertekan yg teramat sgt sbb ak ni pmendam ak bkn nye jenis yg ske mengeskpresi kan prasaan ak..korang sakit kan ati aku..ape ak wat??ak diam jew..paling2 pon ak wat muka je

soo please laa help me out of thiz ak da fedup da ngan sume ni..jgn laaa sakit kan ati aku ape yg korang dpt lau sakit kan ati aku?/kepuasan?? lau itu yg korang rase buat laa puas2 pastu jgn kacau ak lagi..ak da heartless daaa jgn smpai ak lpe sape diri aku.. please juz dont do it!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang