rakan-rakan bloggers

Wednesday, September 9, 2009

hari niw...mmg aku rse down gler laa...paper fiqh munakahat still lagi mnujah2 kotak ingatan aku nih...ya allah,nape ngan aku nih..ak ase aku dah ckup daa prepare..dah wat revision..
tp nape mse exam td aku agak blur..yang aku ble jawab time tu just bab nikah ngan hadhanah..
adoyaii mntak simpang la lau kne repeat...

bukak je paper fiqh al-munakahat..fuhhh!!!!npe ta'addu al zaujat masuk...nape rida'ah masuk..
nape lect tak bagi tau...npe sume soalan yg aku spot x msuk..sedihnye....aku pun jwb laa ape
yang aku termampu jew...dah la bdan rse lemah smacam..aku tengok sbelah aku..
habil x abis2 ngan muka blur dia..x dpt jawab agaknye..siannye dia...

mesti dia x dpt jawab..

x lme tu plak ak tngok shahir ketuk2 meja...senasib la kte shahir...aku pun meneruskan kerja2 aku yg terbengkalai...lme2 aku rse ak x betah lagi utk duduk dlm pusat konvensyen tu lme2...
ak pun habis kan mnulis cpat2..
dgn langkai yg sparuh longlai...aku pun kluar dr pusat konvensyen tu..mnyesalnye...
tuhan je yg tau....

tp nak wat camne...aku dah x larat nak mnjawab...ak pun balik ke bilik dgn prasaan yg brcampur baur..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang