rakan-rakan bloggers

Thursday, September 10, 2009

lelaki idaman..

ya allah...
jika aku jatuh CINTA...
CINTAKANLAH aku pada seorang..
yang melabuhkan cintanya padamu...
agar bertambah KEKUATANKU..
untuk menyintaimu ..

ya MUHAIMIN..
jika aku JATUH HATI..
izinkanlah aku mnyentuh
HATI seorang yg hatinya
tertaut padamu..
agar tidak TERJATUH aku..
dalam jurang cinta nafsu...

ya Rabbana...
jika aku jatuh hati..
JAGALAH hati ku padanya..
agar tidak BERPALING dari hatimu...

Ya Rabbul izzati..
jika aku RYNDU.
Rindukanlah aku..
pada seseorang yg merindui
SHAHID di jalanmu...

ya ALLAH...
jika aku MENIKMATI cinta kekasih mu...
janganlah kenikmatan itu melebihi..
kenikmatan INDAHNYA..
bermunajat di sepertiga malam
terakhir mu..

Ya ALLAH..
jika aku jatuh hati pada kekasihmu..
jgn biarkan aku
TERTATIH dan terjatuh dalam perjalanan
panjang mnyeru manusia kepadamu...

ya ALLAH..
jika kau halalkan..
aku merindui kekasihmu...
jangan biarkan aku melampaui batas
sehingga melupakan aku pada
cinta hakiki dan RYNDU abadi
hanya kepadamu...
AAMIINN...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang