rakan-rakan bloggers

Friday, September 11, 2009

demam cantik...

aku x tau kenapa hari ni..badan aku ni rasa gatal2 sangat...pelik3...nak kate ak ni alergik??
mustahil..x pnah2 nye aku elergik...pada suatu ptg..sedang aku bersembang2 dengan nisa,
tetibe nisa tegur...leya..nape muka ko pucat...bibir ko pucat sgt...
tiba2 pandangan ku jatuh ke tangan aku...ya allah!! bintik2 ape nih...kemerah-merahan....
kawan2 aku sume terkejut..dan berkata..maybe denggi kot...baik ko g chek leya...x kurang juga yang mengatakan aku terkena demam cantik..iaitu demam campak yg amat digeruni oleh gadis2 remaja...

ak steady ag..sok2 laa g klinik..tiba2 aku gerun lak..eh x kan lah denggi...jgn laaaa
blm cukup lagi amalan aku kat dunia ni..izinkanlah aku bertaubat dulu...
lantas aku pun mencapai handphone xpress music ku dan mendail no mama.....
ak pun bertanya pada mama...suara mama kedengaran risau...abah pula memebebel memarahi aku kerana terlalu degil tidak mahu ke klinik.....

cuak gak aku....
esok lps exam abah akn mengambilku..dan membawa aku ke pusat rawatan upm...
berdebar2 rasanya hati ni.....
moga2 allah panjangkan umur aku...
moga2 terbuka pintu taubat untuk aku...
aaminnn.....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

huwaaa.....rupa2 nya sah lah aku kne demam cantik....abis bintat2 muka aku nih...
mama....gatalnye badan..tuhan aje yg tau..malu pun ade gak yelaa da bsr2 pun kne dmam cmpak..hehhee mse ni laa mama bukak citer..
rpe2nye mase kecik dlu..aku ni anak yg baik..x pnah kne sakit2 macam nih..skali ambik ko da beso...huwaaa....da la nak raya..muk aku merah semacam...
x yah pkai blusher..allah bagi pakage pnyer..merah satu muka..hik3...
tapi memang perit giler laaa x ble nak tido...gatal nye ya rabbi...x tahan...
pastu panas semacam..tekak aku ni mcm da nak tkeluar..perit nye laa.org kata mse dmam campak ni..bnyak2 kan minum air..nak wat camne...da bulan pose...
bwat suspen je housemate2 aku nih..denggi!!!eee mntak simpang laaaa...
tp kan aku teringin sgt nak minum air kelapa yg btol2 dlm buah nye tu...huwaaa drpd sblm bln pose ag x dpt2 kempunan nyew.........
susah btol nak carik air klapa kat kl nih..lau ade pun x rse air klape..da dcampur ngan air masak..sakit ati btol.....
huwaa..nak air kelapa....ciannye kat aku...lau aku ble drive skang ni..rela ak ronda sluruh plusuk dunia utk mencari sebijik buah klapa muda....klu dah dapat..huuu nikmat nye mnusuk kalbu...smalam mama membebel...bdak nih lau teringin something,kalah org ngidam pregnant...hik3 nak wat camne mama..not my fault...huhuhu..tp mmg laa lau ak tringin something....
slagi x dapat,stiap hari laa ak sebut2...smpai ade stu tahap tu aku nangis sbb x dpt ape yg aku nak tu...huhuhu ngade2 nye..nak wat camne...not my fault..huhuhu...ok lah ptg nih aku de majlis berbuka puasa ngan warga DSPI..hahah walaupun muka aku da mcm beast..aku nak g gak..setahun skali je maaa...ok laa daaa......




~

1 comment:

Noor Liyana Kamarudin said...

hai nice blog..singgah and follow my blog ye~~ salam perkenalan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miss Nuffnang

There was an error in this gadget