rakan-rakan bloggers

Thursday, September 10, 2009

RYNDU.....

hari ni da msuk hari ke 17 berpuasa...hmm sedar x sedar,ramadhan bakal meninggalkan kita..
lepas ni,ryndulah kita dengan bulan yang mulia..yang bernama ramadhan ni...
seiring dengan tu..rindu aku kat keluarga aku pun..membuak2...
susah nak di bendung lagi..padahal baru 2 minggu x balik umah..
ngada2 je lbey..hehehhee..


siang tadi..papa tersayang call aku...hmm ryndunye...
tp yg x syok nye...papa aku bg tau...yang mama aku x sihat...
mama batuk2,demam2,ngan sakit tekak..doktor kata ...mybe mama kne H1N1..
penyakit yg digeruni sekarang ni....adoyaiii....aku hanya mampu berdoa..supaya
mama
cpat sembuh..aaminn...

bersabarlah mama..seseungguhnye..sakit tu ujian dari allah...
sbab allah syg lah makanya allah kurniakan sakit kepada hambanya....
yg pasti..allah x kan uji hambanya,kalau hambanya tak mampu......

sabar ye family yg ku sayang..algi seminggu..leya akn balik umah..kte hias rumah same2...

love my family very much.....






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang