rakan-rakan bloggers

Sunday, March 13, 2011

Memberi Kepercayaan itu sukar


Hmm lately ni aku rasa terganggu sangat..aku x tau nape..but ak rasa jiwa kacau..memang susah kan nak beri kepercayaan dekat orang once kita ditipu..hmmm aku x boleh tolong diri aku daripada always rasa sangsi and curiga dekat orang sekeliling aku seolah2 ak rasakan sudah tiada keikhlasan dalam dunia ni..kadang2 aku rasa marah gak dengan diri sendiri, tapi bak kata mama aku..aku ni memang dari kecil macam nie..cepat fobia...once aku buat something, and aku rasa sakit..aku akan avoid benda tu..pelik kan aku nih? nak buat macam mana da memang fitrah aku mcm tu..so, aku merayulah dekat orang sekeliling aku..kalau agak2 rasa macam benda yang x patut bagi tahu tu..x payah laa bagi tahu..tapi kena la jujur dengan aku..aku memang pantang sikit kalau orang x jujur ni..memang agak susah la untuk aku maafkan, bak kate mama aku dalam relationship kita dengan someone tu kita kena jujur dan ikhlas..kalau x ada kedua2 tu, merana lah hidup.

.by the way..hati aku rasa x tenang sangat..aku minta maaf  sangat2 sebab berperasaan macam tu..sangat2 minta maaf..1 je aku minta, jangan buat drama dalam hidup aku..kalau nak bagi pengajaran dekat aku..cukup!! aku dah dapat pengajaran yang cukup..aku rasa sunyi walau pun sekeliling aku ramai orang, sampaikan aku x leh dok sorang2 kalau aku dok sorang mesti aku menangis, mesti jiwa aku x tenang..cukup la sekali je aku rasa macam tu..aku dah x nak lagi..aku sebagai manusia ni bukan lama pun kat bumi allah ni..tolong lah bagi aku sedikit ketenangan untuk hidup yang bersisa ni..aku appriciate sangat2..thanks..

1 comment:

eqa said...

same with me dear :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang