rakan-rakan bloggers

Friday, March 5, 2010


Lirik Lagu Mengintai Langit - Coco

Song / Lagu : Mengintai Langit - Coco
Lyrics / Lirik Mengintai Langit :


Setiap hariku tulis
Yang Ku telah jatuh cinta
Tapi ku rasa bersalah
Tidak ku nyatakan ... padamu....
Adakah engkau merasa
Apa yang sedang kurasa
Kepada tancap asmara
Harapnya kau dah terima

Chorus.

Maafkan aku kerna menyintamu
Maaf jikaku tak padan denganmu
Tapi ku berjanji
Kau juita hati
Akan ku jaga hingga akhir nanti

Maafkan aku terus memujamu
Maaf aku yang terlanjur merindu
Didalam hujan renyai
Aku mengintai langit
Mengharap engkau akan setuju
Menyintai aku....

Menyanyi dan bisikkanlah sayang
Baiknya kau dalam jiwa
Tak tahan rasanya menanggung kasmara
Agar dapatku lelapkan mata...
Mengkhayalkanmu, bermimpikanmu sepanjang malamku...

lagu ni mengisahkan seorg lelaki yg menyintai seorg gadis tanpa pengetahuan gadis tersebut..lelaki itu tidak berani menyatakan cintanya kpd gadis itu..dia meluahkan perasaannya hanya diatas kertas..lelaki ini juga seorg yg terlalu merendah diri....lirik ni sungguh menyentuh hati...

ermm mmg lirik ni mnyentuh hati..tp ak tpikir lak,npe laki tu x brani nk bg tau kat "gadis"tu yg die ske kat gadis tu..ish pelik btol..mne g keberanian seorang lelaki ecehhh!!..ak teringat lak kate2 sorang mmber laki aku..die kate..sejantan mne pon laki nih..tp lau bab prasaan n kasih syg.leh melting mcm ais..tp btol gak drpd lirik ni pon..nmpak sgt laki ni jenis rendah diri..hmm tapi die kenal tak 1 perkataan "try" yg mmbawa mksud "cuba"..org salu sbut blm cuba blm tau..
ntah laa tp lirik lagu bnyak bawak makne kat aku..mse munie kenal kan lagu ni kat aku...ak trus rase ade something kat lagu nih...by the way..biar lah lirik ini berbicara tentang ape yg tersirat di dalamnye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miss Nuffnang

There was an error in this gadget