rakan-rakan bloggers

Thursday, June 14, 2012

Hari senyum sedunia

Assalamualaikum blogger pemalas kembali lagi..sekali lagi aku minta maaf sebab entry ni dah mcm sikat yang dah kurang gigi hehe..maksud aku aku jarang post entry..tujuan besar aku nak post entry ni sebenar nye untuk berlagak ngan korang sebab aku dapat tawaran belajar ececeh sekadar gurauan sahaja yer bukan nak berlagak tapi sekadar mahu berkongsi kegembiraan terutamanya kepada sahabat sehidup sematiku munie

ceritanye macam ni..disebabkan aku rajin berjemur tengah-tengah panas minggu ni aku diserang penyakit yang berbahaya!! takde lah bahaya sangat sebenarnya..saje je nak buat gempak..demam biase je pun..tengah aku bajet-bajet tak larat and terlantar atas katil tiba-tiba adik bongsu aku si naim menjerit..kak yaaaa, kak yaaaa ade surat dari pakwe kak yaaaa...haaaa panjang yaa nye kan..terkejut beruk aku dibuat nye tibe-tibe rase hilang demam. Aku pun ape lagi dengan semangat wanson nyambek yang tibe-tibe menyerap ke tubuh ku..aku pun berlari-lari anak ke arah adik aku..

Laaa rupe-rupenye posman yang dimaksudkan "pakwe aku"..kurang belacan punye adik..terkekek-kekek posman tu gelak (maybe tengok aku excited sgt kot) lepas bagi jelingan maut kat adik aku..aku pun membelek-belek surat tu..kat sampul besar tu tertulis Managment And Science Universiti..hooyay!!hooyay!! aku dapat tawaran futher study..tawaran futher tu tak penting sangat!! yang penting nya aku dapat tawaran untuk course yang aku minat and memang minat aku sejak aku dilahirkan lagi Bachelor counselling And Guidance (HONS)!! ape lagi terus kebah demam aku..sempat jugak aku menari-nari samba dengan adik aku untuk meraikan kegembiraan aku..hehe

Thanks kepada Msu sbb sudi bagi tawaran yang menggembirakan ni..walau macam mana pun aku tetap jugak tunggu keputusan UPU untuk bachelor julai ni..doa-doakan aku dapat yer kengkawan..Adios!!


happy nye!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang