rakan-rakan bloggers

Thursday, June 14, 2012

Alangkah bagus jika seha dan munie disini

hello chingu!!!
Tengah dok sorang-sorang termenung 
tetibe terfikir alangkah baiknya jika Munirah azmi dan siti naseha disini 

pasti aku tak kan termenung macam ni..
babe aku rindukan korang rindu sampai ase nak nangis bawah bantal 

siyes ni aku tengah menangis ni tengok ni


Sedihkan muka aku menangis..comel lak aku nengok kan 
boleh buat muke macam ni hari-hari kalau ade suami nanti (Mahunye mkn kaki nanti hehehe )

Tetibe di hari yang indah lagi ceria ni aku teringatkan saat-saat naseha membebel kat aku ayat yang paling aku ingat ialah ayat nak bangun pagi 

naseha: aleyaaaa bangun solat subuh!!!

dan kalau aku dah bangun, aku akan menjawab

aleya: kau tengok aku ni tgh mkn ke??

rindu jugak dengan munirah azmi yang suke menyempit kat katil aku..dia bajet badan kami ni saiz missworld kot  huhu 
SAHABAT-SAHABATKU JOM KITE KELURA MAKAN SUSHI!!



p/s: yang tulisan besar tu je motifnye sebenarnye 
hehehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miss Nuffnang

There was an error in this gadget