rakan-rakan bloggers

Sunday, July 3, 2011

chatbox vs Comment

Salam 1cute sumer..da lame aku tak membebel-bebel dalam blog ni..banyak carik sumber dari buku dan page-page je..harap korang enjoy lah yerk..hari ni aku cuba tenung-tenung blog aku ni..ase macam ade yang x kene je..ape yang tak kene erk?? aku scrool blog aku ni sampai bawah, baru lah aku perasan..comment kat bawah tu freeze..readers suke datang,bace and tinggal pesan kat chatbox..Omo!! takmo lah macam tu..ape guna cik coffee wat mende tu..hehe relax-relax aku bukan nye marah..tapi nak pesan je..tinggal lah komen kat bawah tu..jangan lah kat chatbox..kat chatbox tu untuk blogwalking pnyer pesanan sesuailah..disamping tu(ecehh syat skema) dapat gak aku taw mana-mana entry aku yang okay and entry yang patut di kick dari blog ni dengan hormatnye..dah 3 tahun ak bergelar blogger and makne nye dah 3 tahun aku berblogging..same je dari dulu sampai sekarang..aku tengok atiq salleh perhh bukan men blog die..haha..wlu pun die member aku and 1 kolej ngan aku..adess malas nye nak carik die..nak mintak tunjuk ajar sebenarnye..lastly smpai final year..atiq pun ntah kemana..hadoii-hadoii..so,sebelum ak membebel yang tak tentu hala lagi..baik aku stop kat sini 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang