rakan-rakan bloggers

Friday, July 1, 2011

PeTuA cArI JOdOh


Petua Mencari Jodoh Zaman Sekarang

 Orang yang sedang mencari pasangan harus sentiasa bersedia untuk bertemu dengan pasangannya pada bila-bila masa. anda perlu sentiasa dalam keadaan yang paling menarik setiap masa. Tanggapan pertama adalah yang terpenting.

2. Untuk lelaki, tarikan pertama ialah pakaiannya. Untuk perempuan, wajah dan bentuk badan menjadi tarikan pertama. Sediakan diri untuk menawan bakal pasangan anda.

3. Anda boleh berkomunikasi melalui fikiran. Hantarlah kasih sayang dan hasrat murni anda terhadap pasangan dengan gelombang fikiran ini secara berterusan hingga berjaya.

4. Ramai yang terlepas peluang dan patah hati sebab lewat menyatakan hasrat kepada bakal pasangan. Perkara yang baik disegerakan, iaitu menyatakan perasaan anda kepada bakal pasangan.

5. Makin mudah kita menceritakan hal peribadi yang munasabah kepada bakal pasangan, semakin mudah dia menceritakan hal dirinya kepada kita.

6. Keikhlasan amat penting dalam memuji atau memotivasi bakal pasangan. Jika anda didapati bohong, dia akan terus menjauhkan diri daripada anda.

7. Cari keunikan, kelucuan atau ‘kegilaan’ bakal pasangan anda. Nyatakan yang anda suka kepadanya sebab keunikan tersebut. Ini akan membuatkan dia rasa istimewa.

8. Orang lelaki bercakap secara terus terang, ringkas dan objektif. Orang perempuan sering bercakap secara berlapik, terperinci dan banyak yang tersira

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang