rakan-rakan bloggers

Saturday, April 9, 2011

huru-hara kawen part 1


Hello-hello..kopi or milo..hehe  haaa ni ada cerita panas ni!! lately ni ramai betul muda mudi berebut-rebut nak kahwin..terutamanya cousin-cousin aku..baik laki baim perempuan bukan main lagi. mari sini aku nak bagi sedikit advice ye kepada remaja-remaja diluar sana..perkhawinan ni umpama pertaruhan hidup tau..untung lau dapat suami yang rajin,penyayang and  pemalas??dah la pemalas and then panas baran and tidak bertanggungjawab..hmm merana lah hidup anda semua..keputusan untuk berkhawin ni keputusan yang besar tau..melibatkan banyak pihak..bukan nya main suka-suka je..ape korang ingat ni main khawin-khawin per cm masa zaman childhood dulu??tak de nye derr nya..anda semua tidak boleh memutar masa kembali kepada zaman bujang apabila anda sudah ke alam rumah tangga..okay?? kepada si calon-calon suami sekalian..apabila anda sudah berkhawin, ingat yerr anda dah tidak boleh bebas macam zaman bujang anda..faham-fahamlah yang ada orang kat rumah tu menunggu anda..janganlah balik rumah sampai lewat malam..tak lena tidur isteri kat rumah tu.and then dah kahwin ni faham-fahamlah juga ek yang korang ni tidak boleh bebas berkawan ngan wanita-wanita single..x kisah lah tu bff korang ke..bfst ke..wtf ke..aku bukannya cakap kosong je..tapi aku pernah tengok sendiri depan mata.lelaki ni dah kahwin..tapi kul 11 still lagi keluar dengan bestfriend die..perempuan lak tu..yaing lagi sadisnya isteri dia kat rumah tu tengah sarat mengandung..dia leh lak keluar lepak-lepak ngan kawan perempuan dia malam2 siap imbau-imbau kenangan lama lagi..perhh lau aku jadi isteri dia..dah lama aku hempuk-hempuk perempuan tu..buat timbul fitnah je..

Bersambung....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang