rakan-rakan bloggers

Saturday, April 9, 2011

princess careless a.k.a cik coffee punye diary



assalamualaikum..rindunya aku nak update blog kesayangan aku nih skrg aku susah sangat nak update blog..sekali seminggu pun macam payah, bz nye memanjang je kalau x bz pon time free tu laa mood untuk update blog tu tak de..klu dah x de mood tu x yah cerita laa mmg merapu rapan je laa update nye..x pun terperuk kat draft je laa post tu.dulu aku blogging ni sekadar saja2 and cuba2 jew..lame2 blogging ni da jadi darah yang mengalir dlm tubuh aku..ecehh hiperbola pulak..blog ni umpama jiwa aku,luahan hati aku..semua yang ak cerita kat dalam ni adalah benar semata2 dan tiada yang benar melainkan yang benar2 belaka haha..kalau ade cerita2 yg ak sandar kan kepada sesuatu watak tu..haaa pandai2 lah korang teka sape watak tu..x de jauh2 nye watak tu..kalau tak aku, msti kwn2 terdekat aku..blog ni laa diari online aku..ak namekan blog ni princess careless sebab nye tu laa gelaran yang my papa bagi kat aku..ratu cuai..sebab nye jugak aku ni selalu cuai dengan barang2 aku..ic ngan kad bank dah banyak kali hilang huhu..bukan nye ape..kalau aku simpan 1 barang tu..msti tempat tu btol2 selamat,smpai aku pon x boleh jumpe hik2..

ak ni cepat lupa sket..sebab itu laa sekarang ni benda yang penting2 aku letak kat tempat yang senang jumpe..macam kat tepi tv ke..almari make up ke..

hehe kalau si kb tu selalu je kate ak ni selewe (cuai) tapi mampus r..suke ati aku r..daripada aku simpan2, aku x jumpa.baik ak biar kat situ..senang sket nak jumpe..hehe tu laa sedikit sebanyak sinopsis tentang aku ngan miss blog aku

p/s: muni ya!! domo,domo,domo,domo choanhe

1 comment:

Strept Akiera said...

adalah benar semata2 dan tiada yang benar melainkan yg benar2 belaka haha...

mcm ayt court jer. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang