rakan-rakan bloggers

Tuesday, February 15, 2011

Lelaki Soleh a.k.a Ustaz

salam Miss blog..hari ni ak nk citer sal bakal suami idaman lak..da lame ak x berceloteh kat dlm ni..haa skrg tahan mata je laa korang..dulu..mase dolu2 ak ni mmg paling anti ngan org alim2 ni..ustaz2 ni mmg ak paling pantang la kan..ak ase b'bulu je mata ni nengoknye..sbb ak pikir lau jodoh ak ngan ustaz t ak kne pakse pkai tdung litup smpai ke lutut siap purdah ag..(package)wahaha..n then kebiasaanya kan ustaz anak ramai..haa tu lah yg buatkan aku x ske ngan golongan ni..hak2..tapi...

tu dolu,skrg ni kalau kutemui yg soleh..ase mcm nk mloncat2 je..happy nye bkn men..bg ak pesona seorang ustaz ni bisa mencairkan hati mana-mana wanita..yolah dolu kan ak ni sosial sket(bnyak sbnrnye)skrg ni makin ak dijalan allah,makin aku impikan insan2  yg alim ni..bile ak tngok cara ustaz2 ak melayan isteri dorang..mak aih romantiknya cinta dlm islam..(x sabau nk kawen)rupa2 nya hat pakai tudung package tu bkn paksaan..kerelaan si siteri yg nk menutup pndangan lelaki lain rupanya..selame ni ak pikirkan golongan ustaz ni memakse..

Figura lelaki soleh ni..perhh sejuk je mata memandang..lemah lembut je(bkn aww ea)sbb tu la wanita rasa dihormati,disayangi dan dihargai..Mantop!!tp bile pikir2 kan balik..yg soleh ni tercipta utk yg solehah..hmm becinta je laa berangan je laa ko leya..nk lelaki soleh konon..pangai pon mcm boyish ala2 sopan..iman pon senipis kulit bawang..brangan je lbey..hahaha..ak harap2 sidia yg allah kurniakan pd ku nanti klu x soleh pun ckuplah die tau hukum agama dan dpt bimbing aku aaamin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miss Nuffnang

There was an error in this gadget