rakan-rakan bloggers

Thursday, January 20, 2011

Kini Aku Bahagia Walau Bukan Dengan Kamu



Maafkan aku...Membiarkan cinta itu tertinggal
Di ruang yang kian kekosongan...

Bukannya aku sengaja memisahkannya dgn fitrah yg tercipta..
Aku cuma tak berupaya…meneka warna dalam samar dan gelita..
Maafkan aku…tiada lagi harapan dan impian pd KASIH 
yang pernah TERCIPTA..

Kerna telah ku lewati luka padang ilusi...
Sudah begitu lama ke mana…Penat waktu amat ku rasa

Tumpah ruah ku dlm rambatan sepi sembilu...
Hanya mutiara ini ingin berlagu peneman SETIA..

Tapi harus sampai bila kerna kau tak pernah menghargai kewujudan diri..membiarkan aku pergi.....

Bukan harapan tsimpan sedalam..tetapi..tentang rasa cinta yang prnh tersimpan di HATI

Namun jiwa ini kian lelah..
Melebur dalam waktu yang menghapuskan mimpi...namun setelah sekian waktu..

aku mencari kekuatan tanpamu...dsebalik yang terjadi ada hikmah....kerna




"kInI AkU BaHaGia WaLaUpUn BuKaN DeNgAN kAMU"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang