rakan-rakan bloggers

Wednesday, September 8, 2010

salam lebaran utk semua



ermm diam  x diam..da nak genap sebulan kite puasa..da nak raye pon..ag 2 hari jew..mesti korang eksited kan??bagi ak raya thun ni biase2 jew..cuma beza nye raye 1st kat kg belah mama..adess ni yg ak lomah sket nih..bkn nye ak x ske..tp kg blah mama ni agak boring!! x dpt wet raya huwaaaa (T_T)

Lpe kan psl wet raye tu..dikesempatan ak dpt pegang lappy kesayangan aku nih..ak nk ucapkan selamat hari raya kat sesiapa yg mengenali aku..kepada readers2,folowers2,visitors2 and kawans2..ak nak mintak maaf kalau sepanjang ak menulis kat blog nih..ade post aku yg membosan kan korang or ak terkutuk ke or terngate ke psl korang dlm blog nih..ak mtk ampun sgt2..

kepada mama n abah

kakak mtk maaf kalau selama kakak jd anak mama n abahkakak x dgr ckp or terlawan ckp mama n abah..halalkan mkn mnum kakak..ampunkan slh silap kakak..kakak tau kakak bkn 
anak yg smpurna..maaf kan kakak klu kakak x dpt jd ape yg abah nak..kakak bkn nye mlawan..tp kakak nak mtk sedikit ruang kebebasan..
mama..thanks sbb jd mama yg sporting utk kakak..tmpt kakak luahkan segala2 nye..termasuklah bab ehem2..mama mmg the best in da world..

kepada family yg len..

leya nk mtk maaf kat sume..family belah mama n belah abah..slamat hari raya..maaf zahir dan batin..ampun kan slh silap leya..halalkan makan minum leya..kepada k.long..ko mmg cousin ak yg paling baik..ak da anggap ko mcm kakak ak sndiri..ag pon kite mmbesar bersama2..tahniah akhirnye ko ngan abg lan bakal disatukan setelah bnyak dugaan yg korang lalui..ak akn contohi cinta korang..kepada pak cik ak yg paling sporting n baik aty..acik.mie thanks selama ni bnyak abis kan duit kat kite..mtk maaf bnyak2 sbb slalu paw cik.mie(len kli paw ag)ngeh3..cik mie mmg uncle yg the best in da world lah..x lpe gak kat nenek n atuk..slamat hari raye!!!..

Buat teman seperjuangan:

Selamat hari raya maaf zahir dan batin kat rakan2 dari maahad al-islah perak,samtaj sg.besar x lpe gak kpd kwn2 kuis..maaf kan slh silap aku..special dedicates utk ammar,sharul,arep,bahau,ikha,zanu,fara, n others..thanks sbb jd kwn ak smpai skrg..special dedicates gak utk..teeqa,ckyn,shams,cyda..sbb sudi menceriakan zaman skolah mnengah aku..bwat rakan sekelas..ak mtk maaf klu t'kasar bhs..tersound tibe2,termarah or tertengking..especially kat kb,deq ira,shera,ayna,nani,fiqa..

to my beloved roomate:
seha and munie..ak mtk maaf bnyak2 kat korang sbb kerenah ak slame ni..thanks sbb sudi bertahan dgn prangai edward cullen aku(x ske cahaya) time ak migrain..thaks sbb sudi bergelak tawa n berkongsi cerita ngan aku..mtk maaf sgt klu ak ade sakit kn aty korang..sepah2 kan bilik time ak carik barang..korang mmg terbaik!!

chatters sel5:
x lpe gak kat chatters sel5..camat hari raya utk korang..nk sbut nama ramai sgt..thanks sbb jd mmber cyber aku..mmg best sgt chat ngan korang..klu ade yg mnyampah ngan prangai ak..sila2 lah tegur..klu x tegur..ak x tau..same2 lah kite tegur menegur eh..

special bestfriend:

siapa2 pon kamu..ak mtk maaf klu ak de sakit kn aty ko..klu ak terlalu prejudis ngan ko...mmg nasib ko r kan knl ak lps ak fobia ngan kaum ko..ak tau 1 hari nnti ko akn lpe kan aku,nme ak n siape ak kat sisi ko..tp yg paling penting..ak nk ko tau yg mengenali kau adalah 1 anugerah yg x ternilai..n pesan aku kat ko..klu ko jmpe kwn yg lebih baik dr aku..yg blh bwat hari2 ko ceria..pergilah kat die..tp jgn lpe bg tau aku..ak bkn nye x syg ko..tp ak nak ko heppy..n ak slalu doa kan kebahagiaan ko..selamat hari raya n hepy2 selalu..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang