rakan-rakan bloggers

Thursday, September 30, 2010

huhu haha praktikal

salam lme gak ak mnyepi..ermm  20.9.2010 hari 1st ak start praktikal..pnuh bsemangat ak bngun kul6..x bleh blaa la kan..mle2 ak dtempatkan kat seksyen sulh..ape yg ak ase???bowink huwaaaaa...seksyen sulh mmg  membosankan..sangat2 bosan..gaduh,becerakau...ntah ape2 ntah..stress aku dok stu..ak nk bkn nye ske tmpt yg serius mcm tu..ak ni umpama seorang yg aktif n funky..bile tetibe kne kurung dlm situasi tu halamak..ase mcm patah kaki..1st time ever after ak jd pndiam..hurghh...sib baik seminggu je..hari last ak kat sulh tu mmg ak heppy gile terlonjak2 mcm org terencat akal..tu r hakikatnye..x semestinye sume org law ni pendiam n serius n tegas..tngok mcm aku ni..time keje ak serius..time kat luar ak epy ko lucky..bg ak senyuman tu amat berharga mne la tau ade org yg tgh merana kat luar tu..bile tngok snyuman kite..terubat sket ati die..so ak mmg hepy..skarang ni ak kat bahagian rekod..mle2 perghh bnyak keje seyh..tp x pe aku ske..ak x ske dok diam..dr dok diam bek ak carik keje..enjoy je ak key in 184 fail kes..dlm mse 1 hari..eksited pnye pasal..mmg enjoy r wlu pon kat bhagian rekod ni ade 3 org je..tp mmg happening gilak..ak ske..ase syg je nk tgl kan bhg rekod nih..
hmm mnggu depan ak transfer kat mahkamah tinggi lak..adoyaii tahap paling mncabar r sbb ak kne wat keje hakim..bkn jd hakim ea..wat keje die je..bkn jd hakim hahaha...ape2 pon pngalaman kat mahkamah ni mnguat kan ag smangat ak utk jd pengamal undang2..aku nak bantu kaum ak isteri2 n suami2 yg teraniaya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miss Nuffnang

There was an error in this gadget