rakan-rakan bloggers

Wednesday, August 26, 2009

puasa..sabarkan lah hatiku..

aku geram...geram..geramm...tgh hari tadi aku nk pnjam kereta kat k.deng,ok fine laH DE KTE BLEH PNJAM..masaalahnye skarang nih,dah pukul 6 de x balik lagi aku ,mun,seha jenuh mnunggu..ktorang nak g bazar nak beli bahan utk masak..ntah knape rse rajin smacam hari..
tnggu punya tnggu...k.deng x balik2..lalu aku pun call lah de...skali,ape yg aku dpt tau..mmg mnyakitkan hati dan prasaan aku,mun ngan seha..sorry ea bf akak nk kne kreta..bengong taraf ape laa pmpuan nih..ktorang ni pose tau tak..nk buka pose nak mkn ape..nape ko sengal sgt...
aku tau tuy alasan de je..aku x hadap pun kreta de tu..stidak2 nya bagi la tau awl2..spy ktorang bleh g cafe bli makanan..skang nih,kat cafe pun dah x de ape...ktorang nak b'buka ape??aku mmg sakit ati gler..smpai ati de wat camni kat ktorang..dah la nak pnjam kreta de kne byr rm6 sejam...mmg sengal!!mse aku bwk kreta dlu..hari2 de pnjam kreta aku..x de lak aku nak charge..wlu pun aku sering sakit ati ble mnyak kreta tu kering....de bwk kreta aku smpai ke melaka x bg tau aku pun..aku steady ag..klu aku tau laa de akn brkira..dah lama aku charge stiap meter prjalanan kreta aku yg de pnjam tu...bkn nye nak berkira maa..aku consider..cian mmber nak pnjam kreta..tp klu mmber da bwat taik..ape citer mcm ni...hangat maa ati ni...
2 kreta aku bwk..aku bwk wira de pnjam..honda accord bapak aku pun ak bg pnjam...wlu pun bapak ak pnye..tp skang ble mntak tlg de hantar ke KTM pun kne byr..kne charge...mne aku x puas ati camni..bapak aku dah haramkan aku bwk kreta kat kolej..sbb aku excidentkan de pnye honda accord..sadis2..knapalah aku ditakdirkan jmpa org mcm nih..
berbalik kpd buka puasa td..aku,seha ngan mun..dok pi rodek laa dapur tu carik mkanan..sib baik laa ade setin sardin dan sedikit beras..dpt laa ktorang berbuka puasa..ya allah ya tuhanku..sesungguhnya hambamu ini teraniaya dgn hambamu yg x berpuasa...
moga2 allah ubah la perangai buruk de tu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miss Nuffnang

There was an error in this gadget