rakan-rakan bloggers

Monday, November 16, 2009

kawan smpai mati!!



semasa berborak,satu topik timbul:


a:kau rase kita kawan sampai bila?

b:sampai mati!

a:kenapa kau ckp mcm tu?

b:sbb aku syg kau!

a:kau rase jarak mase kite berkwn berapa lama?

b:5minit lg!


si 'a' terdiam lalu bertanya lagi:


a:apa yg kau ckp ni?5minit?kata smpai kita mati?


lalu si b hanya tersenyum.


slps 5 minit,

si 'a' yg melintas hampir-hampir dilanggar kereta tetapi diselamatkn oleh si 'b'.

benar kata orang tua-tua,bila hayat hampir tamat,kita dapat rasakannya.

lalu si 'b' berkata:



b:aku tepati janji aku.aku berkwn dgn kau sampai aku mati.lalu tersenyum gembira.



si 'a' hanya mampu menangis melihat kematian si 'b' itu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang