rakan-rakan bloggers

Monday, November 16, 2009

bila hati dah sayang

Bila kita syg org tu ,Kita terima je apa yg org tu kata.. Tp bila kita kata dia?
Hati kata takpe manusia tak perfect....

Bila kita syg org tu, Kita tnggu dia lame pn x pe Tp bila dia tnggu kita???
dia mrh2 Hati kata ala, adatlah ada yang mnnunggu n dtnggu....

Bila kita syg org tu Kita x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bosan, Tp bila kita bosan¿ Ada dia layan kita? HAti kata x pe dia busy kot.....

Bila kita syg org tu Kita gdh ngan dia, kita diam je Tp dia heboh 1 dunia HAti kata x pe, dia tension tu.....,

Bila kita syg org tu Kita kol nak ckp ngan dia Tp dia pulak xjawab fon¿ Bila jd cm2, x pe HAti kata, x pe k buat cam ne dh nasib...

Bila kita syg org tu Kita bercerita dgn dia,ibarat crita ngan tunggul lg baik Tp bila dia bercerita ngan kita Kita dgr, sepatah2 kite ingt HAti kata x pe syg la katakn...

Bila kita syg org tu Kita sanggup bg dia rest bila dia letih, Tp bila kita letih, dia srh jugak kita lyn dia bila dia bosan Adil ker? HAti kata, ala bukan selalu pun..

Bila kita syg org tu Kita jadi cam org gila bila dengar dia sakit, Tp bila kita sakit, Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita, HAti kata, ala x pe, x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam....

Bila kita syg org tu Kita x prnh pntingkan diri sndri Tp dia hpokrit thp gaban HAti kata x pe, dia mmg cm2 kene lah trima..

Bila kita syg org tu Kita syg nk tngglkn dia slama2nya Tp dia x tahu kita berdpn dgn maut, Wlpn kita skt,dia kata kat kita,sakit bese2 jer, jgn nk mngarut HAti kata, cmnelah dia bila kita x de, msti dia hepi..

Bila kita syg org tu Kita x snggp tngk dia derita Tp dia x prnh hargai diri kita, HAti kata, tau x btapa kita syg kan dia????

Bila kita syg org tu Kita snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia Tp adakah dia tahu pngrbanan yg kita lakukan itu???... fikir2kan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miss Nuffnang

There was an error in this gadget