rakan-rakan bloggers

Wednesday, June 17, 2009

sedikt coretan tentang dr ku

sblm aku terus melalut citer mcm2..biarlah aku perkenalkan diri aku dulu
cukuplah org knl ak sebagai leya je..yg lain tu private laa..x kan ak nak bagi tau
hehe malu..aku ni anak first dr 4 adik beradik..
hahaha..tp ak ni sulung tunggal tau..aku sorang je perempuan..
dlm family..sebab tu aku mcm manja sket ngan mak aku..
hehe adik2 aku slalu jelez ngan aku..tp nak wat camne..dah ak sorang je pmpuan..
sti lah dpt kasih syg lbih kan..kire fair lah..sbb adik2 aku rapat ngan papa aku..
aku ni..ntah laa..maybe disebab kan aku dibesarkan dgn
enviroment yg bnyak laki..dlm family aku..jd aku ni mcm kasar sket...
tapi hati aku ni still ag pink laa..luaran je..huhu..sebab aku ni still ingat lagi kat pesanan
arwah kawan aku..klu jadi perempuan tu..biarlah jadi yang mcm durian..luar nya tajam,tp isi nya manis dan harum bau nya..tapi jgn lak jd mcm kedondong..luar nya mulus dan licin
tp dalam nya masam dan penuh dgn duri2 yang tajam..so,ak decided aku nak jadi macam
durian..hahahahhaa....biar lah ape org nak ckp kat aku..janji aku jadi yang terbaik n jd diri sendiri..
ok lah..penat plak nak menaip nih..
stakat ni jelah nukilan tentang diri aku..
sayonara....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Miss Nuffnang