rakan-rakan bloggers

Wednesday, May 11, 2011

kalau lelaki kata..hehe

1.Kalau lelaki kata: oklah awak, kita sembang lain kali yek 

Maknanya: memang kami bz pon.takde nk kias ape-ape.

2.Kalau lelaki kata: tak pe, saya tak kisah.


Maknanya: memang kami tak kesah pon sebenarnye.takde nk perli or sinis-sinis.

3.Kalau l...elaki kata: kita kawan aje lah ekk..saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je.


Maknanya: sebab lame sgt bkawan.dah tbiase.so,x leh nk develope feeling more than a friend.takde sbb laen.mase nak dulu,korg yg jual mahal sape suruh kan.sori la ea.

4.Kalau lelaki kata: eh....u call ekk?sori.ttdo td. 


Maknanya: ye,memang kami tdo pon.

5.Kalau lelaki kata: lain kali je la kita keluar, i bz la sekarang ni...nanti i free i call u, okay? 


Maknanya: kami ade byk keje yang tertangguh.tolong la pham.jgn la pk -ve sgt.ape pon yg kami buat,utk future.

6.Kalau lelaki kata: i sebenarnya tak la memilih sangat. 


Maknanya: mmg kami tak memilih pon.kami pilih perempuan yg sedap mata kami memandang je.x semestinye kene lawa.

7.Kalau lelaki kata:i tak kisah penampilan u macam mana pun. 


Maknanya: jangan la mekap sgt doe.pnat tau tggu. 



8.Kalau lelaki kata: lain kali kita keluar lagi ekk? i kena balik cepat la...ada hal.. Maknanya: memang lepas ni aku nk lg keluar ngan kau.

9.Kalau lelaki kata: saya suka perempuan yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla.. Maknanya: saya tipu je.saya tak kesah pon.lelaki tak



 detail nk pilih ape2 pon.saje nk bg awak mrajok.sbb awak comel ble mrajok.kihkihkih

10.Kalau lelaki kata:u keje kat mana? as what? 


Maknanya:mintak-mintak la keje biase2 je.kalau keje besau.taste pon besau gak.hantaran besau.demand mesti tggi pnye.nk jage


standard la kate kan. *punye la senang nk pham ayat lelaki kn ?direct je kan.so,jgn pk bukan-bukan ea.tata~ PEACE NO WAR! ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miss Nuffnang

There was an error in this gadget